Pogoji poslovanja


Pogoji poslovanja v spletni trgovini

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine "teambuilding" so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVpot), na podlagi priporočil GZD in z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT).

Pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine "teambuilding", obveznosti/pravice spletne trgovine in kupca ter obravnavajo in urejajo pogodbeno razmerje med "teambuilding" in kupcem.

NAROČILO IN SKLENITEV POGODBENEGA RAZMERJA

Da kupec uspešno opravi naročilo, izbere želene izdelke tako, da na strani teh izdelkov s klikom na gumb »Dodaj v voziček«, izdelek tudi uspešno premakne v voziček. Ko konča z izbiranjem izdelkov nakup nadaljuje s klikom na gumb »Zaključek nakupa«, ki se nahaja v oknu vozička v desnem zgornjem kotu postavitve spletne strani. Kupec tu vnese podatke za račun in dostavo, po želji vnese dodatne informacije, ki jih želi sporočiti prodajalcu ter preveri vsebino naročila (pravilna izbira izdelkov, pravilna količina posameznega izdelka). Na koncu izbere še način plačila, ter po tem, ko je seznanjen s pogoji poslovanja, tudi označi polje »Strinjam se s Pogoji poslovanja« in s klikom na »ODDAJ NAROČILO« tudi uspešno zaključi naročilo.

Kupoprodajna pogodba je sklenjena v trenutku po tem, ko kupec opravi nakup izdelka in na svoj mail prejme sporočilo o statusu njegovega naročila. Prodajalec si pridržuje pravico, da od pogodbe odstopi v roku treh dni. Razlog za odstopitev mora biti utemeljen iz strani prodajalca. V tem primeru je prodajalec dolžan kupcu vrniti že prej prejeta plačila.


PLAČILO

Bančno nakazilo
Ko kupec opravi naročilo, mu po e-pošti pošljemo predračun in ostale podatke. Ko je transakcija opravljena se izdelek pošlje na želeno lokacijo.


Preko pay pala???

CENE

V vse cene je avtomatsko vštet tudi DDV po trenutno veljavni stopnji.
Upravljalci trgovine si pridržujejo pravico do spremembe cen.

Kupec v primeru upravičene stvarne napake izbira med štirimi pravicami, ki jih določa Zakon o varstvu potrošnikov:
  • odprava napake;
  • zamenjava storitve z novo;
  • vrnitev dela plačanega zneska v sorazmerju z napako;
  • vračilo plačanega zneska.
 
Prodajalec bo v tem primeru v roku osmih dni ugodil kupčevi želji iz naslova stvarne napake. V nasprotnem primeru bo kupec od prodajalca v roku osmih dni prejel pisni odgovor na uveljavitev pravic stvarne napake.
Za uveljavljanje reklamacije nas kontaktirajte na info@spacapan.si kjer boste dobili vse informacije.
 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Vaši osebni podatki bodo obravnavani zaupno v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Nekatere podatke bomo za krajši čas hranili za osebno evidenco:
  • ime in priimek;
  • naslov bivališča in naslov za pošiljanje naročenega blaga;
  • elektronski naslov (e-pošta);
  • Informacije o naročilu
 
Vaši podatki bodo razkriti le v primeru, če tako določa zakon o varovanju osebnih podatkov.
Prav tako se ob obisku spletne strani nekateri podatki shranijo na strežni (IP naslov, datum , čas). Podatki so anonimni in se uporabljajo zgolj za razne statistične obdelave.
 
Spletna stran  uporablja piškotke. To so majhne neškodljive datoteke, ki se shranijo na računalnik ob obisku spletne strani.  Piškotki so na spletni strani prisotni v korist kupcem. S pomočjo piškotkov bo uporaba spletne trgovine hitrejša in enostavnejša. Uporabi piškotkov se lahko tudi odrečete s klikom na gumb »Ne strinjam se« v oknu z vprašanjem o uporabi piškotkov.


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Spletno stran se posodablja in je vzdrževana po najboljših močeh. Trudimo se zagotoviti ažurnost in pravilnost vseh podatkov na strani. Lastnosti blaga in cene izdelkov se včasih lahko spremenijo tako hitro, da prodajalcu ne uspe popraviti zastarelih podatkov. V tem primeru je kupec o spremembah obveščen preko e-pošte. Kupcu omogočimo možnost, da kupno pogodbo prekliče ali da izbran izdelek zamenja.
Prodajalec prav tako ne pokriva nobenih stroškov ali škode, ki naj bi nastala v primeru nedelovanja spletne strani "trgovina".
Kljub našemu trudu, da so naše informacije in podatki, ki so na spletni strani, vedno pravilne in natančne, so vse slike simbolične.

Vse spore se rešuje na sodišču…

PODATKI O UPRAVLJALCU TRGOVINE

Naslov:...
Gsm:...
Tel:...
Email:...
Url splet. strani:...

Davčna št::...
Mtična št::...
Id za ddv:...